Sara Holland: Everless /Értékelés/

A Dream-válogatásos könyvek közül az Everless egy nagy kedvencem lett. Érdekes és izgalmas regény, gyönyörűen felépített világgal.

Fülszöveg: Sempera királyságában idővel fizetnek, amelyet kivonnak a vérből, vashoz kötnek és meg is esznek azok, akik tovább akarnak élni. A tehetős arisztokraták, például a dúsgazdag Gerling-család, halálra adóztatják a szegényeket, hogy évszázadokkal megtoldhassák saját életüket. Senki sem gyűlöli jobban a Gerlingeket, mint Jules Ember, aki tíz éve az apjával együtt a szolgálatukban állt, amíg egy végzetes baleset arra nem kényszerítette őket, hogy éjnek évadján meneküljenek el a fényes kastélyból. Amikor Jules rájön, hogy az apja haldoklik, tudja, hogy vissza kell térnie Everlessbe, időt kell szereznie az apjának, mielőtt örökre elveszítené. Ám a visszatérés Everlessbe több veszéllyel – és kísértéssel jár – mint Jules várta. Hamarosan beletéved a sötét titkok mocsarába, és nem tud választani két testvér között, akikről azt hitte, hogy sohasem fogja viszontlátni őket. Döntéseivel megváltoztathatja a sorsot – sőt, magának az időnek a sorsát.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Az alaptörténet, hogy az idővel fizetnek mindenért, nagyon tetszett. Érdekes elképzelés és ha úgy vesszük van egyfajta mondanivalója is. Nem szabad elvesztegetnünk az életünket, mert nem tudhatjuk mennyi időnk van még hátra.

A főszereplő lány, Jules nekem nagyon szimpatikus volt. Olyan női karakter, aki erős és nem fél megtenni azt, amit kell, hogy életben maradjon. Tragikus sorsa sem akadályozta meg abban, hogy azt tegye ami szerinte helyes. Persze néha annyira értetlen volt, hogy legszívesebben megráztam volna és az arcába ordítottam volna, de ez sokszor megesik más könyvekben is.

A Gerling testvérek közül nekem Liam volt a szimpatikusabb. Az elején nem tudtam eldönteni, hogy melyikük a "good guy". Nem akarok spoiler-ezni, szóval nem mondok semmit inkább. Roan és Ina szerintem nagyon összeillenek, hasonló személyiséggel rendelkeznek.

A történet szerintem pörgős volt, bár semmiképpen sem egy könnyed nyári olvasmány. A gyász, a tudatlanság, az árulás és a félelem folyamatos érzése kissé nyomasztóvá tette a regényt. Ennek ellenére nekem nagyon tetszett. Sajnos nem haladtam vele olyan gyorsan, mint amennyire szerettem volna, még így is nagyon tetszett. Kíváncsi vagyok, hogy fog alakulni a történet a következő kötetekben.

Tartalom: 4.5/5. Tetszett minden, nem ez lesz a kedvenc regényem, ennek ellenére minden pillanatát élveztem az olvasásának. Voltak dolgok amikre már korábban rájöttem, mint az a történetben volt. Voltak kiszámítható elemek, de ez szerintem nem vette el a történet izgalmát.

Borító: 5*/5. Gyönyörű a borítója, nagyon harmonizálnak a színek és illik a történethez. Minden megvan benne, ami egy jó borítóhoz kellhet.



xoxo









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyári TBR- 5 könyv, amit el szeretnék olvasni a nyáron

Őszintén #3: Online oktatás

Karácsonyi Kedvencek- Top5 kedvenc könyvsorozatom